دعوت به ثبت نام همیار در خیریه بارقه

بیایید با هم بذری بکاریم

شالوده یک خیریه مردم‌نهاد را داوطلبان و همیارانش شکل می‌دهند. ما در خیریه بارقه با هدف ریشه‌کن کردن اصولی فقر در محدوده‌ای مشخص از ایران عزیزمان (سه منطقه کم‌برخوردار دیشموک، سرفاریاب و لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد) و در بازه حداقل پنج ساله، قدم در راه دشواری گذاشته‌ایم که بی‌شک بدون اعتماد و همراهی نیکوکاران عزیز به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

بارقه پروژه‌های زیادی در سر دارد و با موارد متعددی از مشکلات نیازمندان مواجه می‌شود که بدون پشتوانه کمک مردمی نمی‌توان تمامی آنها را برطرف کرد.

هر کمک کوچکی از طرف شما می‌تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند. به‌عنوان مثال، با کمک ده هزار تومانی صد نفر، می‌توان برای یک خانواده کم‌بضاعت به اندازه یک میلیون تومان مرغ تخم‌گذار خرید تا از طریق پرورش مرغ به کار کردن تشویق شوند و حتی درآمدی تا پانصد هزار تومان در ماه داشته باشد! شاید یک نفر از همین خانواده در آینده به یک کارآفرین تبدیل شود. اینها اتفاق‌های بزرگی هستند که با کمترین کمک‌های ما می‌توانند به واقعیت بدل شوند.

در واقع، هر کمک شما بذری است که می‌تواند تبدیل به درختی تناور شود. فقط کافیست بخواهیم!


نگاهی به اقدامات ما

شما نیز دعوتید!

از طریق فرم زیر می‌توانید به‌عنوان همیار در خیریه بارقه نور همیاری ثبت نام کنید و مقدار کمک ماهانه (از ده هزار تومان تا صد هزار تومان) و بازه زمانی آن (از سه ماه یا یک سال) را مشخص کنید (در کمتر از یک دقیقه!). ما سر هر ماه از طریق پیامک لینک پرداخت کمک ماهانه مد نظرتان را برایتان ارسال می‌کنیم تا به راحتی و به‌صورت امن بتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین کمک خود را واریز کنید.

کافیست همیار ما شوید!

فرم ثبت نام همیاران

مطلب پیشنهادی:  راه های جذب حامی در موسسات غیرانتفاعی و خیریه‌ها

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) |