برگزاری نشست «یک چای یک تجربه» با حضور مدیر عامل خیریه بارقه

به گزارش روابط عمومی خیریه بارقه، روز دوشنبه 24 مهر 1402 نشست «یک چای یک تجربه» با حضور جناب آقای وحید گرجی مدیر عامل خیریه بارقه برگزار شد.

این نشست با هدف اشتراک گذاری تجربه و معرفی فعالیت‌های خیریه بارقه به عنوان یک موسسه فعال در حوزه کارآفرینی و پرورش استعداد به میزبانی آکادمی خیر ایران در محل این آکادمی و نیز به صورت آنلاین در بستر اینستاگرام و سایت آکادمی برگزار شد.

در آغاز نشست آقای وحید گرجی به سوالات میزبان درباره تجارب کارآفرینی خود طی 30 سال گذشته پاسخ دادند و بر اهمیت وجود چرخه برای ایجاد اشتغال پایدار و یافتن بازار فروش پیش از شروع پروژه‌های کارآفرینی تأکید کردند.

در ادامه، چشم‌انداز، اهداف و فعالیت‌های خیریه بارقه در حوزه کارآفرینی با معرفی پروژه‌های فعال تولید جفت بلوط، که به اشتغال برای حدود 5000 نفر انجامیده، کشت گیاهان دارویی، اهدا مرغ تخم گذار محلی، کارگاه تولیدی خیاطی و پروژه‌های در دست اقدام موسسه از جمله تأسیس کارگاه‌های تولید جفت بلوط و تأسیس کارگاه تولید پودر سیر در منطقه محروم دیشموک، و طرح‌های خیریه برای کمک تحصیلی و پرورش استعداد جوانان تشریح شد. همچنین به معضلات موجود در مناطق تحت پوشش خیریه در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آمار بالای خودکشی نوجوانان اشاره شد.

در بخش انتهایی نشست، مدیر عامل خیریه بارقه به سوالات حاضرین در جلسه درباره نحوه اجرای پروژه‌های اشتغالزایی از جمله روش فروش تخم مرغ در پروژه توزیع مرغ تخم‌گذار، نحوه مواجهه با خانواده‌های دارای مسأله و بدسرپرست و چالش‌ها و موانع پیش روی خیریه از جمله چالش‌های اداری برای موسسات خیریه پاسخ دادند.

مطلب پیشنهادی:  فراخوان کمک به ساخت سرویس بهداشتی برای خانم بااستعداد دچار معلولیت / فیلم

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) |